November 16, 2011

Jom makan donut RM2 satu..






Donut apekah yang mahal sangat tu?? sebiji Rm 2?? berbaloi tak?? cuba dulu baru tahu.. heheh.. da cuba?? untunglah.. (selalu orang guna ayat untunglaa.. nape ek?? LOL) Waduh2 makan donut tak ajak pun kita.. eh eh, sape yang makan tu?? ngee.. Sebenarnya da lama ngidam nak makan Dunkin' Donuts ni.. Ni first time dapat makan tau.. Sebelum ni penah rasa Big Apple jer.. yang tu pun bleh tahan jugak.. auumm.. Tadi lepas abis interview terus cari makanan ni.. Kali ni da teringin benar nak makan.. da tak leh nak tahan tahan dah.. tahap kronik.. Yummy.. Sedap ngat!


Receipts..


Kotaknya comel.. pinky.. aik.. satu biji da masuk mulut.. hehe..


Tadaa.. sume perisa coklat!! I love chocolate!!


Sume sedap!!!!!


Yeay, nanti duit banyak nak makan lagi.. heheh.. That's all.. Enjoy eating everybody.. ^___^


Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥