November 11, 2011

Entry 11/11/2011..






Salam Jumaat buat semua warga blogger.. Hari ni tarikh keramat 11.11.2011 yang kebetulan jatuh pada hari Jumaat.. Penghulu segala hari.. Terbaca dekat Facebook yang tarikh ni tarikh pemujaan syaitan dan boleh membawa bala bagi umat Islam.. Barang siapa yang lalai boleh menyesatkan umat umat Islam..




Urm, nak percaya pun susah sebab tak pasti tentang kesahihannya.. Yang penting kita percaya pada Allah dan agama suruhanNya.. Nescaya kamu tidak sesat..




Hari ini istimewa sebab dapat tarikh yang istimewa.. Bagi saya nak memuji kecantikan tarikh tersebut tidak salah tetapi jangan pulak memuja muja tarikh tersebut.. Apa salahnya menjadikan tarikh ni tarikh keramat perkahwinan anda dengan pasangan ataupun tarikh ni memang tepat jatuh pada hari lahir anda.. Tak salah untuk kita meraikannya seperti hari hari yang biasa.. Mendirikan masjid pun dituntut oleh agama.. Insyaallah, pasti ada hikmah disebalik tarikh ni walaupun tak seelok yang diperkatakan.. Bagi saya.. kadang2 manusia ni mudah lalai, Elok lah menegur kalau ada yang tersilap.. Insyaallah semua akan selamat.. Amin..




Ngee.. Tadi dah selitkan gambar gambar anak sedara 'boy' yang kacak lagi kiut miut.. Hari tu g JB bawak die p teman bli barang lepas tu singgah p taman permainan sat.. Bab main no 1.. Kanak kanak riang sedunia.. Yeay!



That's all..

Be Happy and Healthy Always..

No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥