December 03, 2011

Cerita Semalam~



Akhirnya terlaksana hajat nak makan biskut wafer cubes dari Munchy's ni.. Dari minggu lepas lagi nak makan benda ni selepas tengok iklan kat tv.. bwahaha.. Dah lama tak makan ni, mengidam plak.. Sedap dan sonok sangat.. heheh.. Bab makanan ringan ni no 1.. Jangan amalkan yer adik adik.. hehe..




Kali ni nak cerita pasal benda yang berlaku semalam.. Uhuhu.. sekarang stesen lrt da guna sistem baru iaitu da takde guna kad kat kaunter lagi, guna token macam duit syiling tu plak.. ohoi.. baru 2 3 ari tak guna lrt cepat je perubahan yang berlaku.. bukan ape, saya ni jenis yang tak reti nak guna benda baru.. Agak cuak bila abang yang dekat kaunter tu bagi token sekeping warna biru tu.. ahaha.. malu seyh.. tak tahu nak guna.. nasib abang yang jaga kat situ ada bagitau cara nak guna benda alah ni.. adoi.. tak ke ketinggalan zaman namanya.. Lepas ni da takde guna yang kad sekeping tu lagi.. kene bli yang touch and go pastu reload sendiri dekat mesin.. ahaha.. mencinya.. da la kad yang baru tu tak beli lagi.. Macam macam la.. Dulu sistem penggunaan kad dalam bas sekarang dekat lrt pun da guna kad.. uhuhu..




Ehee, sebagai penutup plak.. nak cer sikit pasal cerita sedih.. sedih tau..
**penyu menangis siapa yang tahu.. erk..

Sila amik tisu dan yang sewaktu dengannya yer.. LOL.. Macam ni.. selalu naik lrt takde la tersentuh sangat perasaan bila berenti dekat mana mana stesen.. biasanya wat tak tahu je kan.. haha.. tapi kali ni dah lain beb.. urmm.. semalam lalu dekat stesen Hang Tuah.. Kalau korang yang da baca kisah saya g konsert 2PM!!! minggu lepas mesti tahu kan.. Stesen tu dekat ngan Stadium Negara uolls.. baru je minggu lepas pergi dekat stadium tu tapi semalam macam berat je mata memandang bila orang turun dekat stesen Hang Tuah tu.. There is one feeling that I can't describe it.. Sedih.. sayu.. pilu.. huhu.. Macam nak ikut mereka turun sekali.. nak pegi lagi sekali dekat stadium dan nak tengok lagi sekali persembahan 2PM.. gila tak?? LOL.. tapi apakan daya mereka da pergi.. Mereka da takde.. Gone.. Nak turun g tengok stadium tu tapi.. nanti orang kata pehal la budak ni tengok stadium sorang2 kan.. LOL.. Jadi, tak jadilah.. hurmm.. sedih dan kuciwa hamba.. =(




Miss them a lot.. tsk tsk..='( When they will be back?? Really miss them so much.. 2PM!! Nomu nomu bogoshipo..

I'll Be Back




But you better know that I'm not giving you away

Will I ever stop waiting? No way

It'll be the same in my world

I'm your boy, you're my girl

jamkkan geudael bonaejiman

nan nega dasi doraol georan geol ara

geureoni geokjeong mara nega sseureojil ttae

I'll be back


p/s: They'll be back.. ="(

Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥