October 29, 2011

JL Separuh Akhir





Wow, senarai finalist separuh akhir muzik muzik da keluar tadi.. Gembira Anuar Zain turut tercalon sekali.. Yang paling senior kot dalam pertandingan tu nanti.. Walaupun senior tapi tetap mantap dengan vokal tersendiri.. I support u Anuar Zain!! ehehe.. Ni antara senarai yang akan bertanding.. Semua skali 30 lagu tapi yang saya senaraikan ni yang saya suka je.. ahaha.. aci tak?aci tak?




1. Anuar Zain- Sedetik Lebih
2. Faizal Tahir- Karma
3. Sixth sense- Menyesal
4. 1st Edition feat Aizat- Perpisahan
5. Hazama- Cinta Teragung
6. Mata Hati- Nubhan
7. Kisah Hati- Alyah
8. Maaf Dari Hati- Sofarz
9. Hafiz- Awan Nano
10. Beribu Sesalan- Ning Baizura, Shila Hamzah & Jaclyn Victor


Ni senarai top 10 pilihan.. ehehe.. Yang lain not bad.. Best sebab banyak lagu popular kat drama2 TV dan ada lirik dan lagu oleh penyanyi tu sendiri.. Yang paling muda Najwa Latif dengan Cinta Muka Buku tu kot.. Alahai, muda2 lagi da leh masuk tv jadi penyanyi.. Mintak2 ok la persembahan dia malam tu.. Tapi ada jugak artis yang tak kenal bleh tercalon.. Macam mana tu?? ada sapa mahu jawab.. hehe.. Papepun kita nantikan saja Separuh Akhir ni nanti.. Support local music industries yo.. ANUAR ZAIN, i love u!!


2 comments:

Nizam Ijam said...

penuhnya gambar artis korea... naper x isi pic sendiri jer?

Noorsha Muhamad said...

@Nizam Ijam ahaha..boring tgk gmbr sendiri..LOL..Kpop lovers, biasala..tiada paksaan dlm melihat artis KPOP..ehehe..peace..=)

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥