October 23, 2011

Contest DANIEL ADIE : SISPA






Ahh.. nampak tak, nampak tak.. Saya join contest En Adie.. Why2?? Orang da berzaman masuk awak baru nak masuk.. haha.. Ini menunjukkan saya takde keje sebab blog dah jadi kehidupan saya.. Ngehh.. Takde keje.. Okeh, full stop.. Pencarian gambar bermula.. Entah kenapa rasa macam semua gambar nampak senyum tak ikhlas.. Ikhlas tak ikhlas tak?? LOL.. ngaku jela tak ikhlas.. ngehh.. Sorry lah klu gambar ni buruk ngat.. Da edit da tu.. Entah menepati piawaian yang di tetapkan ntah tak.. tak tahulah.. Buang rasa malu tengok gambar sendiri jap.. LOL..




Aiyak! Ada slogan.. k, perah otak jap.. focus2..

'Terkadang, senyuman palsu terukir apabila saya terpaksa senyum.. Walaupun tidak ikhlas, ngehhh.. Saya pasti masih ada yang akan tersenyum apabila melihat setiap senyuman itu.. Senyum..'

Saya da tag mereka berdua.. Sorry dik, akak da tak tau nak tag sape sebab first time masuk contest.. LOL.. korang jangan gelak.. Saya je leh gelak.. Haha.. Good Luck untuk yang da join.. Jangan segan segan join sebab ada hadiah.. Tapi jangan mengharap plak.. Senyum k.. Alahai, comellllll nyerrrrrrr.. K Bai.. Salam..


Tag:

2 comments:

DanieL AdiE said...

Dear Noorsha..

Thanx so much 4 joining my contest..

Appreciate it..

All the best ya.

Noorsha Muhamad said...

@DanieL AdiE thanks..ehehe..

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥