December 20, 2011

SEGMEN | 5 Blog Lelaki Pilihan Saya!






Salam semua.. jom join segmen cik adik manis Lyssa ni.. Tengah boring ni.. haha.. Nak tengok blog lelaki mana yang saya suka?? cewah.. tak lain dan tak bukan..



Sape tak pnah masuk blog abg Ben memang sah.. sah bukan follower abg Ben.. haha.. kenapa saya suka rumah saya?? kenapa saya suka rumah saya?? *erk.. merapu jap.. Kenapa saya suka blog abg Ben?? sebab blognya ringkas dan banyak info yang boleh di kongsi.. yang tak tahu pun jadi tahu tau.. blog yang ringkas dan sempoi.. walaupun tak kenal abg Ben ni dekat luar dan dia pun tak penah kenal saya.. tapi tetap selalu singgah dekat blog beliau.. buat abg Ben yang baca entry ni.. (die baca ker).. keep it up! fighting!



Blog ni selalu jugak saya singgah.. memang famous lah en Hizami ni.. Blog nya pun sangat ringkas dan sesuai untuk pembaca pembaca yang nak tahu pasal aktiviti aktiviti blogger lelaki ini.. hehe.. selalu jugak komen dan singgah, kalau berkesempatan lah.. emm, tak lama jugak follow blog beliau dan kalau ada update tu mesti nak singgah.. dia ni antara blogger yang tak sombong lah.. penah komen dekat entry blog saya yang tak sehebat mana ni.. hehe.. thanks awk.. haha.. keep blogging!



Wah, sape tak kenal blog en Adie sila beratur.. amik gula2 dekat kaunter.. haha.. takdelah, gurau jer.. Blogger yang sorang ni memang sibuk kemain lagi, dinner situ sini, anugerah sana sini.. wah wah wah.. memang famous lah.. background study pun bukan main hebat lagi.. hehe.. solute bro! penah join contest beliau tapi tak dek rezeki.. huhu.. dia ni jugak kawan ngan en Hizami.. haha.. tengah2 baca entry beliau nampak gambar mereka berdua.. memang kawan rapat rupanya.. wow.. buat en Adie.. keep blogging jugak.. haha.. da takde idea nak cakap ape la tew..



Sape tak kenal pemilik blog ni?? blog beliau mengalahkan model model terkenal kerana gambar2 beliau semua macam model.. ke dia memang model sambilan?? haha.. tak tahu plak.. tak tanya.. hehe.. blog dia pun simple.. ringkas dan pembaca boleh terhibur tengok gambar dan shoot2 yang cantik2 tu.. hehe.. semoga terhibur yer ke blog beliau.. haha.. sempat promote tu..


K, lah.. letak 4 pun jadi la kan.. sebenarnya saya suka baca blog lelaki sebab idea diorang ringkas dan tak banyak songeh.. haha.. tak yah pening2 nak fikir dan secara automatik bila baca mesti nak tinggalkan komen.. its good right.. K, I'm done.. see you guys later.. Anyeong!



7 comments:

Anonymous said...

salam sy dtg dri segmen lyssa
sy nk terjah blog pilihan awk

jom singgah sekali

http://comelamiera.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

Noorsha Muhamad said...

@!-CintaSiGadisTembam-! wslm..slmt dtg..hehe..okeh, will visit you back..thanks!

Reena Sidek said...

Singgah dr segmen Lyssa...

http://masrinasidek.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

kyra said...

sya dri sagmen blog lyssa ,, saje dtg sini mlawat blog sweat ney ,,

AyuInsYiraH said...

salam...ayu datang dari segmen sama...jooom singgah ke blog ayu...

http://ayuinsyirah.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-lelaki-pilihan-saya.html

Miss N™ said...

salam...dari segmen yang sama..
singgah sini dan follow..
jemputlah singgah belog saya..

^__^

Noorsha Muhamad said...

thanks semua..i will follow you guys back! =)

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥