December 23, 2011

The life~




Senyum.. Happy smiley..


Salam semua.. sihat tak?? saya Alhamdulillah.. sihat.. masih segar bernafas di bumi bertuah Malaysia ni.. cewah.. By the way, sweet tak smiley donut kat atas nih.. hehe.. comel kan.. sebenarnya ni donut yang dibeli tadi.. dapat free but added some money for it.. Haha.. Macam buy 1 free 1 la.. Sayang nak makan.. Isi kat dalam bukan main sedap lagi.. rasa macam krim putar tu.. yum yum.. don't be jealous k.. muahaha..

Eee.. beberapa hari lagi da nak krismas dan sambut tahun baru.. 2012.. are you ready guys?? ready tak ready memang da kene sambut.. Walaupun masih banyak azam tahun ni yang tak tertunai.. what we gonna do.. dah nak wat macam mana kan.. proceed aje ler ke tahun depan.. mana tau tahun depan dapat ke.. hehe.. Lagipun kalau nak fikir, bukan senang nak senang.. bukan susah nak susah.. As long as we do the best than we'll not regret to do it.. waa.. cayalah.. Percaya pada diri dengan harapan dan keyakinan~ ** erk.. AF plak..

Sebenarnya saya rasa tak menyesal pun melalui hari hari di tahun 2011 ni.. salah satunya sebab da boleh pegang duit sendiri, belanja duit dengan gaji sendiri dan dah ada pengalaman kerja walaupun tak lama.. pengalaman tu sebenarnya yang susah nak cari.. walaupun kadang2 ada yang mengeluh kenapa kita tak dapat apa yang kita nak tetapi sekurang kurangnya kita perlu bersyukur dan bertanya kenapa kita diberi anugerah dan kepercayaan sebegitu dalam hidup.. Tak semua dapat apa yang mereka nak dear.. hurm.. tak mudah nak senangkan diri sendiri.. Nasihat saya, walau macam mana susah sekalipun hidup ni, bersyukurlah dengan apa yang kita ada.. kalau nak menyesal pun da tak guna.. fikir dulu sebelum bertindak k.. Sebenarnya tu nasihat untuk saya sendiri juga.. I'm not good enough to face this kind of life.. I'm still young inside and out.. =(

Eh, tetiba hari ni ada tugas yang diberi oleh someone.. He want me to be a writer.. writer?? can I write?? Penulis sama ke dengan Blogger?? Penulis kene idea yang tajam, ayat yang memukau dan pengetahuan yang luas.. me?? I don't have that but I will take it as challenge.. Yes, girl.. you can do it!! Fighting!! I wish I can write something.. hurm.. I'm gonna be OK!!


For those who read: Don't be too much and don't be too little!! Urinun Fighting!!


No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥