September 26, 2015

Akim & Stacy Bertunang




Assalamualaikum & Hi






Tahniah diucapkan buat pasangan Akim & Stacy yang dilaporkan selamat bertunang pada hari ini.. Stacy atau nama Islamnya, Ummu Shaikhah Stacy binti Anam sebelum ini mengumumkan keputusannya untuk memeluk agama islam ditemani keluarga akim & stacy.. Sebelum ini mereka berdua juga belum menyatakan hubungan sebenar mereka sehinggalah Stacy memeluk agama Islam.. kat situ dah jelas kan macam diorang ada pape.. orang kata move one step forward kan.. hehe.. 

Tahniah untuk mereka atas kedua dua berita gembira ini.. Bukan senang untuk mengambil sesuatu keputusan lebih lebih lagi berlainan adat dan agama.. tetapi mereka telah buktikan mereka juga boleh selagi peminat dan keluarga dapat menerima  mereka seadanya.. In Sya Allah jika cinta kerana Allah, ia akan kekal buat selama lamanya.. Doa ni untuk kita semua.. Amin.. hehe

Walaupun hati ni sedih sebab Akim dah diambil orang.. sob sobsss.. tetapi tetap tumpang gembira dengan berita ni.. Semoga mereka tabah menjalani hidup yang penuh cubaan lebih lebih lagi dua dua bergelar artis.. mesti banyak persoalan nak kene jawab kan.. Atleast diorang dah buat keputusan untuk hidup bersama.. hukhuk.. Fighting!


Congratulations for both!!





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥