September 02, 2015

Small Celebration With Dunkin' Donuts





Assalamualaikum & Hi



Salam September untuk kelab reader blog ni.. haha.. Jom kita update blog sebelum tido dengan entry menarik pasal donut kegemaran ramai iaitu Dunkin Donuts.. Sebenarnya da lama tak makan donut ni dan dah alang alang gaji da masuk jadi belanja la sikit untuk makan.. ape salahnya.. duit gaji kita kan.. haha.. JANGAN JELES.. Kali ni beli terus satu kotak.. harga klu tak silap dalam RM14 lebih.. termasuk GST.. GST jangan lupe yer.. hari hari bayar cukai untuk negara tu.. haha.. 



Coz I'm Happy.. *sambil joget joget


Ni small celebration la orang kate untuk orang single mingle ni.. nak belanja satu opis tak mampu.. hehe.. Oleh kerana beli ni  sebelum merdeka jadi diorang ada perkenalkan 2 jenis donut baru yang kat dalam tu ada perisa coklat & strawberry.. yam yam yam.. Oleh kerana kita perminat tegar coklat jadi pilih la yang perisa coklat kat dalam.. Nak tahu yang mana donut yang baru tu? kat bawah ni yang bentuk love tu.. ada jalur merah biru.. 




Taraaa... Me love donutssssss..


Ok, nampak je macam biasa biasa kan yang donut baru tu tapi rasanya Ya Allah.. memang sedap sebab isi coklat kat dalam tu memang meleleh cair di mulut.. orang puteh kata "Melting in the mouth" wow wee.. hakhak.. tak caye ce try ce try.. tapi tak tahu la lepas merdeka ni ada lagi ke tak.. nanti nak try usha lah.. hehe..

Sebenarnya saya lebih prefer Big Apple dari Dunkin Donuts mungkin sebab banyak donut diorang yang lagi sedap tapi Dunkin Donuts ni ape kurangnya.. boleh tahan juga asalkan ada perisa coklat.. I LIKE IT.. haha..

Nampak sedap dan duit pun da banyak melayang sejak gaji masuk ni.. sekejap je oii.. padahal banyak benda lagi nak beli dan bayar.. HELP MEEEEEE.. 

Papepun, Dunkin Donuts is THORBAIKK!!



Chow.. mama mia!!






No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥