June 29, 2015

Gorilla Kacak vs Pemuda Kacak Jual Tofu



Assalamulaikum & Hi



Pe khabar sume.. ada sihat ka?? Selamat berpuasa buat semua yer.. Meh nak kongsi kan sikit ape yang tengah viral sekarang.. Sila pejam mata bagi yang puasa.. haha..


Tak lama sebelum ni ramai wanita dah terpukau dengan kekacakan dan ketampanan abang sado jual taufu fa dekat China tapi sekarang jangan main main, ada yang boleh challenge abang tu.. haha.. Ape lagi klu bukan Gorilla kacak yang digilai wanita Jepun sekarang.. Menurut sumber, Gorilla yang dinamakan Shabani itu dipindahkan ke Zoo dan Taman Botani Higashiyama di Nagoya pada 2007 dari Zoo Taronga, Sydney. Da lama la yer Gorilla ni da ada.. hehe.. Nama taknak havoc pulak.. sesuai la dengan kesadooan encik gorilla tu yer.. hehe..


Dalam hati nak gak tengok sekali real punya wajah Gorilla kacak ni.. *Angan angan oii.. haha.. Ni lah yang terjadi bila mereka bermain dengan perasaan wanita wanita kat luar sana.. Hensem sangat pon masalah gak.. tak gitu.. heheh.. 




Chen Yitin, 26, Penjual Tofu di China.. Aumm.. 



Agak agak Gorilla ni dapat challenge abang sado tu tak.. haha.. Meh kita terjah..



Lihat rupa ku.. Handsome kan.. hehe



Meh lawan body sape lagi tafff.. Aummm..


Wow.. tak sangka kan Gorilla ni ada tarikan tersendiri.. "I'm gotta be a macho man".. Kata beliau..


Tapi tak kisahlah sape yang berebut nak datang tengok makhluk Allah ni yang penting I da ada satu kat umah.. nak tengok?? haha.. 



Jang Wooyoung!!



LoL



P/S: Malam ni jangan mimpi Encik Gorilla sudah.. kehkehkeh..



Annyeong!!





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥