June 23, 2015

Bahang Panas Terasa




Assalamualaikum & Hi






Dah 2 hari terasa bahang panas terutama waktu malam.. Sebelum ni sejuk sikit sebab hujan pagi petang.. Tapi kat sini dah 2 hari tak hujan.. bayangkan.. Malam nak tido pun terpaksa lap peluh.. Mandi pulak macam tak mandi.. tetap panas tak hilang.. acano tu.. 


Oh ye.. korang sahur ape arini? saya cam biasa.. minum air sejuk jer.. haha.. 


Oleh kerana hari ni keje petang terpaksa la balik meredah jem yang teruk.. seb bek dengan moto.. klu kete mau tak berjam terperangkap dalam jem.. Situasi sejak bulan pose ni kerete macam tak tentu hala men redah jer ikut suka.. seksa jiwa raga tengok.. kite yang moto ni aa mampu mengucap jer mintak jauh orang langgar kite.. kekadang bukan salah kete tapi manusia yang bawak tu.. tak nak la masuk bab tragedi myvi tu tapi ambik la iktibar sikit dari peristiwa tu.. Moga pakat pakat insaf la yer terutama bulan pose ni.. hehe.. Pandu cermat jiwa selamat.. Bertimbang rasa di jalan raya.. *pesanan ringkas dari penaja.. haha


Okeh, ni da masuk hari ke enam kita puasa kan.. Jadi tak sabar pulak nak sambut raya.. hehe..


Moga moga hujan la petang ni..

Amin..





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥