May 25, 2015

Simple Meehoon Soup




Assalamualaikum & Hi






Hi semua! Lunch makan ape hari ni?? Kiter masak simple simple jer.. Meehoon sup men campak campak name die.. haha.. konfem anda terliur tengok *klu tengah lapar la.. hehe.. Resepi nyer simple jer.. nak kongsi pun macam tak berbaloi sebab orang lain masak lagi sedap.. haha.. kiter orang bujang ni masak nak sedapkan mulut sendiri jer.. klu da kawin seksok macam mane la gaya memasak agaknyer.. agak agak suami dan anak anak nak makan tak.. hahah.. redho jelah sape yang kawin ngan kiter.. 


Tadi tertengok plak rancangan Wanita Hari Ini masak hidangan bertemakan telur.. ada adik tu makan 2 biji telur pagi, 3 biji tengah ari.. omaigod.. katanya suka sangat dengan telur.. huhuhu.. die makan simple jugak sebab still bujang.. goreng telur makan dengan nasi dan kicap.. menu biasa orang bujang kan.. tapi orang kata makan banyak telur tak elok.. kemungkinan mandul.. ntah btol ke tak.. tapi elok plak untuk sape yang nak diet.. Mungkin tengok cara pemakanan die jugak.. telur ni memang senang nak masak dan makan dengan ape ape jenis style pun.. goreng nasi letak telur, masak meggi letak telur, masak burger letak telur special, dan macam macam lagi.. mane satu anda suka? heheh.. saya biasa ngan meggi tu la.. haha..



Ramyeon


Ni lebih kurang ape yang diorang masak tadi.. siap letak kimchi macam yang saya penah makan dekat OU dulu..hehe..memang kaw kaw sedapnyer.. 





Paling suka tengok diorang makan ramyeon letak semua benda sekali kat dalam tu.. sayur, dan lauk pauk.. makanan diorang ni memang sedap klu nak cuba.. tapi lain orang lain selera die..hehe..




Ahhh.. da mula lapar balik ni.. Jom masak masak kat dapur.. heheh






Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥