May 19, 2015

Kolam Renang Baru Adelia




Assalamualaikum & Hi



Seminggu menghilang kembali dengan entry baru.. walaupun mata da mengantuk di gagahkan jugak menghupdate oleh kerana line internet pun da cam harem sekarang.. kejap elok kejap tak.. huhuhu.. sabor jerlah.. Minggu lepas balik kampung dan bercuti bersama keluarga.. Ni belum cerita muka saya da naik benda pelik.. huwaaa.. habis kulit tulus mulus i kene baham dek penyakit kulit baru.. huhu.. sampai da kene tegor naik ape kat muka tu.. haha.. penyelia pulak siap tengok cam hape.. hampes betul.. Doakan muka saya kembali sihat dan bernyawa seperti biasa.. hehe.. Fighting!!


Gambar seksi meksi ni di bawa khas dari kolam renang baru yang baru dibeli dua hari lepas.. sebelum ni main tepi baldi sekarang mama dan aunty da beli kolam baru..hehe.. bolehla die main air puas puas kan.. dulu teringat masa kecik kecik teringin nak ada kolam sendiri tapi sampai ke besar takde orang nak beli..sadis!! haha.. Takper, t kte beli umah besar ada swimming pool besar k..haha.. angan angan betul..




Nampak tak hepi muka saya?? yeay!!



Gojes tak potongan rambut baru saya?? Abaikan badan saya tak pakai baju k.. muahaha..



Auw.. cekcinyer..



Comel tak itik kat atas kepala saya.. Tapi saya lagi comel kan kan..hehe







Tengok die duduk dalam tu seronok sangat boleh main air.. Ni kira hadiah arijadi la jugak untuk si kecik ni sebab da sambut ari jadi yang pertama bulan lepas.. Birthday pun dekat dekat, saya bulan tiga, die bulan 4..haha.. Balik aritu sempat jugak makan kek sekali.. cuma tak macam tahun lepas makan kek besar.. tahun ni save bujet sebab GST!! haha.. GST oh GST.. makin sihat walafiat nampaknyer.. untung anak anak alaf baru dapat kenal GST.. haha.. 



Ok lah, kiter da ngantuk!! ANNYEONG!!







No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥