May 04, 2015

Hello May!!





Assalamualaikum & Hi






Hi, sedar tak sedar da masuk bulan mei dah.. cepat sangat masa berlalu.. cek nuffnang pun naik tak sampai sehinggit.. haha.. redho jerlah.. bile nak dapat duit berkepuk kepuk macam blogger lain ni.. hahah.. takperlah, kite bukan blogger sepenuh masa kan.. anggaplah berblog ni suka suka jer.. klu nak kejar duit memang tak dapat la dik oii.. hehe.. 


Ape cer terbaru bulan Mei?? 


Baru baru ni dikejutkan dengan berita nahas jalan raya melibatkan kereta Myvi & Pajero.. Ucapan takziah kepada keluarga mangsa yang meragut 3 nyawa sekaligus.. ohh.. pilu hati tengok rakaman video mangsa yang terlibat.. paling sedih anak kecik yang baru berape bulan tu kan.. Tv3 ada berkunjung ke rumah keluarga mangsa.. tak sanggup tengok sampai habis.. nak nanges pulak rasa.. hukhuk.. Kes ni biarlah pihak polis yang settle kan.. Macam mane ada orang dalam sekalipun, klu betul la seperti apa yang dikatakan, pihak yang bersalah tu wajib dihukum dengan setimpal.. *KO HINGAT JALAN TU BAPAK KO YANG PUNYER?? hah.. naik angin pulak hambe.. harap harap siasatan dijalankan dengun telus lah supaya keluarga mangsa tu berpuas hati.. Tak sanggup rasanya klu tengok pesalah terlepas begitu saja.. macam mana perasaan kite bile benda same menimpa keluarga?? sape nak jawab?? papepun semoga semua pihak dapat bekerjasama dengan sebaiknya.. In Sya Allah..


Lagi, kite masuk sikit  bab artis Malaysia.. dengar kata da ramai artis wanita yang da tampil bertudung.. Terbaru katanya, Yana Samsudin dan Hanez Suraya.. Alhamdulillah lah klu betul kan.. Nak bertudung bukan benda perlu fikir fikir k.. menutup aurat tu kan wajib.. cewah.. ceramah plak akak ni.. Takper, untuk kesedaran kiter bersama.. Tiada manusia yang sempurna dalam dunia ni.. hehe..



Yana sebagai duta dalam WHI



Hanez Suraya



Last but not least, My fav Kpop group finally make a comeback this month!! Next will be 2PM.. kehkehkeh.. Lagu terbaru kumpulan Big Bang bertajuk Loser & Bae Bae memang terbaik.. Jangan lupe check it out k!!  








Good Bye till now!!





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥