August 11, 2015

Pakej Lengkap




Assalamualaikum & Hi





Tuan blog kembali dengan pakej lengkap demam, batuk & selsema.. Rasanya da lama tak rasa pakej lengkap macam ni.. biasa selsema yang paling kerap, demam & pening sekejap.. batuk la yang paling rare.. tapi kali ni tekak dah mengalah.. Terfikir sejenak.. mungkin sebab ada tersalah makan kot.. biasa research kata makan berminyak, bergoreng atau pedas kan? rasanya sebab salah satu tu kot.. makan pedas.. tapi sejak bile saya tak leh makan pedas?? wae?? ottoke??

Bercakap tentang pakej lengkap ni, rasanya ramai yang selalu berhadapan dengan situasi ni bukan saya je.. betul tak.. yang perit sekarang ni sakit tekak tak hilang walaupun selalu minum air.. kerap minum air jawabnyer kerap la ke tandas.. huhuhu.. Ikhtiar arini mungkin terpaksa g klinik amik ubat.. Tadi da telan panadol 2 biji.. In Sya Allah.. semoga cepat sembuh sikit sikit.. Sok nak keje ni.. kang jawab kol suara tak kuar.. bukan die.. hahaha..



My Happy Pills


Macam mane keadaan anda kat rumah atau tempat keje?? sama macam saya kah??Saya doakan semoga kesihatan kita semua terjaga dan pulih macam biasa.. nak tip?? saya pun takde tip nak kasi.. minum jela air masak orang kata.. Harap harap takde la melarat sampai kene MC.. da lama tak amik MC ni.. heheh..


Till then,Bye!





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥