April 02, 2015

Welcome GST






Assalamualaikum & Hi



Apa khabar rakyat Malaysia? ada sihat ka??  Me?? Ada sesak napas sikit tengok harga harga barang hari ni.. Masuk hari ke 2 pelaksanaan GST.. OH MMM GEEE.. Tak disangka cempedak jadi nangka.. Semua barang da naik harga!! Mana yang lemah semangat tu baik duk umah je senyap senyap klu tak nak kene sakit jantung.. Sambil sambil hashtag TerimakasihkerajaanMalaysia marilah kita bersatu hati melawan dugaan dan cubaan GST kali ni.. 



SEMUA BARANG DA MAHAL OIII


Oleh kerana semua dok sibuk upload gambar resit yang kene GST maka saya pun tak terkecuali.. Nak gak menyebok.. Haha.. Walaupun ABC Biasa uolls.. Dulu RM 3.50 sekarang da RM 4.50 naik SEHINGGIT!! Betol betol jadi miskin macam ni.. Bukan cobaan.. Ini betol betol punyer.. hukhuk.. Dah dah.. pasrah jela, lepas ni tak yah minum ABC lagihhh.. *leh caye ker.. LOL




Terima Kasih GST




Hari kedua baru minum ABC.. esok?? agak agak mampu tak nak tempuh hari hari yang panjang lagi ni.. Lemah jantung eden.. Hukhuk.. Kawan kawan, ni baru 2 April.. Lambat lagi nak ujung bulan.. Apa nak buat.. Tido pejam mata sambil nyanyi lagu Pasrah.. huhuhu



Esok pasti Datang.. Aaa sabo jela..







Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥