December 21, 2015

Jatuh Tangga..



Assalamualaikum & Hi






Sila ready dengan tisu anda.. *mood sedey.. Apekah malangnye nasib hari ni.. rumah dah la tingkat 3, masa nak naik tu kemain lagi cakap ok sikit lagi sikit lagi nak sampai.. last last gedebuk jatuh lost my body like fly over to the heaven gitu.. Walaupun kecederaan sikit tapi kesannya, Ya Allah.. sakit woii.. sape kate jatuh tak sakit?? yang tak pernah jatuh mungkin kata tak sakit! haha.. nak tergelak pun ada nih.. seb bek takde bebudak main kat situ, makcik pakcik yang lalu depan tu ke.. hadoiii.. matilanak..

Pengalaman lucu masa study kat Uitm dulu.. ada jalan nak turun g kolej jenis jalan mendatar yang turun ke bawah jenis jalan simen tu.. memang licin bak hang nak habaq mai kat cekk.. haaaa.. salasilah nya memang ramai da kene jadi mangsa jatuh kat situ sebab jalan licin.. tapi magic nya ramai yang tak gelak atau wat tak tahu je sebab da jadi perkara biasa kan.. haha.. kesian pada mangsa keadaan.. nak wat cane da nasibbb..

Ok, cite pasal kecederaan saya balik.. sampai je dalam bilik terus amik ubat sapu.. bengkak woii.. seb baik tak bedarah.. **nak nanges.. sobs sobs.. Tak nanges pun cuma sakit sikit je.. banyak lagi dugaan besar yang nak ditempuh ni.. harap boleh bawak bersabar.. huhu..

Tu saje pengalaman jatuh tangga.. da lama rasanya tak merasa jatuh kat tangga ni.. haha.. korang yang baca ni jangan gelak pulak kang sampai la nasib korang pulak.. hehe.. My advise is, be careful next time.. jangan nak cepat je kang tak nampak yang bawah dapat la penyakit.. huhu.. So, harini harap harap la reda sikit sakit tu.. nak masuk keje plak malam kang.. hihi.. Okes, adios amigos..






Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥