December 31, 2015

2015 Best Nine on Instagram



Assalamualaikum & Hi








Oleh kerana detik akhir 2015 semakin hampir ke kemuncak, eloklah kita publish satu lagi entry.. haha.. 2015 best nine on Instagram ni da ramai followers kat instagram da buat.. mesti uolls pun da ada kan.. Ntah kenape banyak banyak apps, yang ni paling viral.. mungkin sebab ramai pengikut yang da ada akaun instagram kan.. korang yang da ada tu jangan segan silu nak create satu.. tu pun sampai malam ni je.. esok dah masuk 2016.. tapi tak tahu la klu uolss try esk masih kuar jgk.. hihi.. 

Akaun instagram kita tak ramai followers dan likes pun uolls *segan we olls.. tapi boleh la jugak create satu kenangan kat dalam tu.. hurmm.. likes pun tak sampai 5000.. tapi not bad la klu die kire untuk tahun ni je kan.. ada la jugak dari takde.. kahkahkah.. lagipun gambar based on likes dari followers.. followers yang ciput jangan harap nak ada banyak likes macam weolls.. hikhik.. Bila tengok balik semua gambar gambar tu macam satu kenangan yang tak dapat kita lupakan dan masa pun takkan berputar balik ke waktu yang kita nak.. sebab tu orang kata, "Pictures explain everything".. I will miss all the moment.. sobs sobs.. cedey..

Oh ya, klu ada yang tengah online tu eloklah follow sekali intagram kite.. *promote jangan tak promote.. Ape salahnya perbanyakkan lagi akaun following anda.. tekan aja butang follows nya ya.. enggak perlu dibayar deh.. haha..


Ok, jom countdown 2016..


Its a final countdownnn!!




No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥