December 20, 2015

Shopping di KL YES FEST 2015



Assalamualaikum & Hi






Berjumpa lagi semua setelah seminggu tak berupdate.. mood xde campur dengan kesibukan yang melampau lampau.. haha.. *melampau nanti aku tapau.. Baiklah, Jumaat lepas kite ke PWTC sepertimana yang telah saya war warkan sebelum ini.. Mood Republik ada wat Year End Sales dekat PWTC dari 18 hingga 20 hb Dis.. Hah!! tak tahu?? da tak sempat da uolls sebab hari ni da last sampai kul 12 am tau.. klu ada yang tinggal berdekatan tu boleh lah serang last last minit.. hihi.. 

Ok, kite ke sana cm biasa nek lrt ke PWTC.. Sesampai je cm biasa orang nyer boleh tahan ramai walaupun ramai yang kate tak sesesak macam KL RAYA FEST yang lalu.. haha.. mungkin sebab tengah tengah bulan ramai yang tak bergaji lagi dan atas faktor masa dan kewangan kan.. Tapi rasanya boleh tahan ramai gak masa g aritu.. ada je orang yang beli borong banyak banyak.. Saya?? ada la beli sesikit.. haha.. Tapi kali ni beli yang tak membazir uoolls.. kite rembat blouse 2 tudung bawal satu.. puas hati beli dan try lepas balik tu.. Alhamdulillah padan dan cantik.. puas hati gitu.. wink wink.. 

Sape lagi yang pegi haritu acano dengan korang pulak.. shopping sakan nampak.. hihi.. Make sure beli yang sepatutnya dan tak membazir k.. klu ada yang tak sesuai leh la sedekah pada orang yang memerlukan.. rasanya banyak dah baju kat rumah ni yang tak pakai tapi tak tahu saluran mane nak bagi pada yang perlu.. huhu.. 






Oh ye, masa g tu tak ramai artis yang ada.. g booth Afdlin Shauki, Heliza Helmi, Siti Nordiana, Nora Danish, takde sape pun ada kat booth masing masing.. mungkin diorang bz ataupun diorng datang masa saya takde.. huwaaa.. tak dapat jumpa artis popular kan.. yang pasti lalu depan Didie Alias masa die tengah promote barang barang.. sepintas lalu je tengok die sebab agak crowded nak tengok die lelama.. haha.. Hi kak didie !! kita hi kat sini jela.. hehe..

Lagi satu, ramai yang bagi feedback tentang cara peniaga promote barang.. terpekik terlolong dan berarak ke sana sini dengan barang dan baju masing masing.. agak tak proper kat situ.. kot ye nak promote barang tak payah lah over cmtu sekali.. klu btol barang tu berkualiti elok dan orang suka orang akan masuk dan beli kan.. lagipun klu time orang tengah ramai tak kan nak berarak sama dengan orang ramai tu.. tak ke menyesakkan lagi jalan.. hurmm.. harap ada improvement next time k.. 




Sempat snap pokok krismas masa nak balik.. haha


Papepun we olls suka dengan YES fest kali ni.. boleh ler cuci cuci mata beli ape yang patut yang penting jaga keselamatan dan barang peribadi anda.. ada yang tercicir beg duit la handphone la.. tak sayang duit dan barang anda ke.. Make sure everything dijaga k..

Ok uolls.. thats all for tonite.. GOODBYE!!






No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥