March 20, 2015

Cuti Sekolah






Assalamualaikum & Hi







Apa yang menarik cuti sekolah ni? bagi budak budak memang sonok la boleh gi jalan sana sini tapi yang bekerja? sonok jugak.. sonok tengok jalan tak sibuk tak jem.. lega rasanya.. haha.. Nak kuar rumah pun rasa aman je tengok jalan tak jem.. haha.. Pelik jugak kawasan tempat tinggal ni, kenapa time sekolah kete boleh penuh dan jem tapi masa cuti kete tak banyak?? adakah selama ni mak bapak yang g sekolah atau anak anak?? ataupun mak bapak diorang memang masuk sekolah sekali atau memang secara automatik budak cuti mak bapak pon coti?? hurmmm.. Banyak faktor tu..


Alangkah bagus dan damainya klu hari hari jalan tak jem, tak sibuk kan.. Ni da tinggal bape hari lagi nak abis cuti sekolah.. Minggu depan da start jalan jemmmmmm.. urghhhhhhh.. redho jela.. haha..


Papepun selamat bercuti dan ber'holiday' buat keluarga keluarga yang berada di luar sana.. Cuti cuti jugak, sekolah jangan lupa.. kehkehkeh.. Dulu masa sekolah kene siapkan kerja sekolah dulu baru boleh bercuti klu tak da hilang mood nak wat kerja sekolah lepas bercuti.. Silap haribulan kerja sekolah tak siap.. haa.. mulalah bagi alasan macam macam.. Kang tak pasal pasal cikgu bising pastu kene denda pastu balik kang cite kat mak ayah.. NO NO NO.. Adik adik kene pandai la bahagikan masa antara kerja sekolah dan rehat k.. **poyo je kakak ni.. muehehe..










Adios! 

Muchos Gracias!!






Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥