December 07, 2016

Romantis- Amir AF 2016




Assalamualaikum & Hi




Amir - Juara AF 2016



Masih takleh move on walaupun AF dah lama habis.. Juara AF 2016 milik Amir.. Alhamdulillah rezeki beliau.. harap harap lagu baru Amir ni selalu putar dekat radio dan mencuri hati peminat.. Sememangnya beliau layak menjadi juara malam tu.. Jom layan lagu Romantis di mana lagu asal oleh Spring dan dinyanyikan balik oleh Amir pada konsert akhir AF 2016.. Best wehhhhh..






Lirik Lagu Romantis



Bagaimana
Harus kita meneruskan
Percintaan yang terluka
Masa lalu

Andainya kau sendirian
Dan kau masih lagi mencariku
Di sini aku menanti mu

Kenangi saat indah kau dan aku
Waktu itu hidup kita romantisnya
Kita pun berlari-lari mengejar ombak
Di pantai kasih
Akhirnya aku kau tinggalkan

Sejarah cintaku yang lalu oh...
Hanyalah ujian bagimu
Seandainya kau perlukan aku
Ku masih ada di sini
Seandainya aku tiada lagi
Simpanlah cintaku
Di dadamu oh... sayang

Cuba kau ingat kembali
Masa lalu
Kasihku teguh buatmu
Walaupun terluka namun ku bersabar
Dan masih menyayangi

Andainya kau ada yang lain
Waktu ini
Apalah dayaku lagi
Terpaksalah aku membawa diriku
Dan hanya Tuhan saja yang mengerti

Kala aku mengelamun sendirian
Berderai airmata di pipiku
Kerana terlalu pilunya hatiku
Kau pergi dariku tanpa pesan

Di sudut hatiku yang terluka ini
Terpahat namamu
Kaulah kekasih



Part last tu memang padu beb.. menangis dengar cara dia nyanyi tambah tambah lagu tu memang tangkap leleh.. memang terbaik gle.. salute cara Amir bawak lagu ni.. Tahniah sekali lagi Amir.. I will support your singing in future.. Tak dapat jadi Dato' Siti jadi Hafiz AF pun dah cukup baik.. Keep it up Amir!! Jyeah!!



"Di sudut hatiku yang terluka ini.. Terpahat namamu.. Kaulah kekasih.. "






Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥