December 11, 2016

Hello Weekend..




Assalamualaikum & Hi



Bermulalah cuti panjang bagi mereka yang bercuti mulai semalam.. hehe.. Me?? macam biasa lah.. kene kerja walaupun OT tak dapat cover bulan ni.. kuar air mata darah sekali pun terimalah hakikat yang kerajaan dah takde duit.. huhuhu.. Sabar jerlah jemah oii.. nak wat macam mane.. kita bersyukur jelah dengan ape yang ada.. *nanges bucu katil.. haha..

Selamat bercuti lah kepada insan insan yang beruntung tu.. Dengar citer orang Selangor dapat cuti sampai selasa.. cewah.. beronok ronok la deme ye.. Apepun drive safely jalan manyak jem woo time cuti ni.. nak kuar g mane pun kene fikir dua tiga kali.. tambah plak musim hujan.. hurmmm.. 

Jadi ape tunggu lagi.. Jom tidooo..





I need Sleepp





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥