October 11, 2015

Jom Cuba KFC Masak Merah Rice Wrap




Assalamualaikum & Hi



Semalam petang hujan lebat kan uoolls.. Oleh kerana i olls shift petang balik da gelap singgah la makan KFC dekat Giant.. Padahal bebajet tak nak makan sebab nak diet tetapi akhirnya pasrah.. Termakan gak seketul ayam KFC.. muahaha.. Rasanya ramai yang da tahu KFC ada memperkenalkan menu baru dalam list makanan.. namanya KFC Masak Merah Rice Wrap.. Masa memula dengar ingatkan yang macam Nasi Ayam tu rupa rupanya die bungkus dalam roti dan dalam tu ada nasi, ayam, sayur dan rasa pun pedas pedas sikit.. Not bad I tell you..

Memula tu dengar je dulu iklan kat tb, pastu penyelia pulak ada kempen kata sedap pastu baru semalam nak cuba.. haha.. sebelum ni selalu order snack plate atau nasi ayam je.. kali ni boleh la tukar selera pulak kan.. tapi klu sesape nak makanan yang mengenyangkan baik korang order snack plate je sebab kat situ ada 2 ketul ayam kan.. klu yang ni satu wrap je dan size nyer pun takde la besar mane pun.. Macam saya memang suka roti die tu jadi macam tak cukup satu wrap tu.. *me is makan banyak.. haha..  Jadi kepada yang masih belum mencuba tu boleh la try menu ni pulak.. Awesome!!



KFC Masak Merah Rice Wrap


Ok, gigih I g kat website KFC nak print screen benda alah ni.. Kat atas tu da siap nama makanan, harga dan ape yang ada kat dalam tu.. die sejenis set jugak sekali ngan air.. klu tak paham boleh tanya kat kaunter macam i olls.. haha.. siap tanya akak tu lagi ape dah menu yang baru tu.. *malu bertanya sesat jalan, tak dapat makan.. haha..



KFC Super Jimat Rice Wrap Box


Ok, yang kat atas ni pulak die panggil Super Jimat Rice Wrap Box.. Saya amik order yang ni sebab dapat seketul ayam jadi jimat la harga die sikit.. Set ni lebih kenyang dari yang atas tadi tapi dua dua pun best.. yaaauww..



Saya order yang ni!!


Sebut cerita pasal KFC ni kan, saya percaya ramai yang masih rasa takde lagi ayam goreng yang sedap setanding dengan ayam KFC ni.. betol tak.. Secret recipe la katakan.. hehe.. Klu rasa nak celebrate something dengan kengkawan ada KFC pun da jadi.. tu pun da happening.. tak payah beli makan mahal mahal, pegi tempat mahal mahal kan.. Teringat balik masa celebrate birthday dengan kengkawan dekat tempat keje lama, siap kite belanja diorang makan KFC.. Walaupun terbalik birthday girl yang belanja, tetapi kenangan belanja dan celebrate dengan diorang tu masih segar dalam ingatan.. Terima kasih KFC.. Hehe.. 




Celebrate Birthday dengan kengkawan *Tengah feeling karok.. haha



Huntung tak orang belanja KFC?mau tak.. haha.. In Sya Allah, klu berkongsi rezeki dengan orang lain rezeki kita pun akan bertambah kan.. Amin.. Ok, sesape yang dah lapor nak makan KFC silalah terjah ke outlet berdekatan dengan anda.. Klu ada lebih hantar hantar la kat umah kita sikit yer.. kikiki.. 


Thats all guys.. pyong!






No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥