October 06, 2015

Finalist AF 2015



Assalamualaikum & Hi



Pe kabo semua.. da lama tak update entry kan.. ehem ehem.. sakit tekak jerebu oiii.. haha.. Ni nak up entry sikit pasal konsert separuh akhir AF minggu lepas.. pasal AF pun jadi la uoolss.. haha.. sape yang tengok angkat tangannnnn.. rasanya konsert malam tu boleh dikatakan puas hati tengok sebab ada Zizan.. haha.. seriously bukak AF sebab nak tengok Zizan je tapi dah alang alang tengok tu tengok la sekali bebudak tu menyanyi.. sedap tak sedap lantak ko lah.. bukan aku yang nak jadi penyanyi.. haha.. 

Overall lagu semua ok dan keputusan malam tu pun memang terbaikkkk.. ramai yang puas hati dan ramai gak yang tunjuk protes.. sebab ape?? sebab wakil negeri die tak dapat masuk.. sampai ada yang sanggup tak nak vote wakil negara sendiri dan tak kurang yang mengamuk sakan dengan astro.. ish ish ish.. lek la oii.. korang ingat yang masuk final tu pun boleh pegi jauh ke.. banyak yang diorang kene blajar lagi.. tengok jela AF yang lepas lepas tu.. kemana juara, naib juara dan no tiganya.. ce cite ce cite.. semua ni rezeki jer.. klu ada rezeki tak ke mana.. yang penting sokong je artis kesayangan korang.. me?? Zizan da cukup popular, dah takyah risau.. kikiki..



Lisa & Rachel terkeluar minggu lepas..



Finalist AF 2015


Tahniah kepada semua finalist yang berjaya ke peringkat akhir.. yang tak berjaya tu kita doakan mereka berjaya di luar sana k.. banyak lagi offer offer yang menanti.. In Sya Allah.. Kepada yang masih muda tu baiklah korang further study pasal music dulu sebelum masuk ke alam sebenar bergelar artis.. Ambik contoh contoh terbaik kat Malaysia macam Dato' Siti, Dato' Fazley, Erra Fazira atau Anuar Zain.. Ingat, nak jadi penyanyi kenelah ada skill, bakat dan rupa yang seiring.. Do the best for the final ok.. Rasanya kita tak dapat nak tengok akhir sebab Astro takdek kat umah... wuuuuuuuuuu.. 


Byebye!!





No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥