February 16, 2016

Ape Cer Tahun Baru Cina



Assalamualaikum & Hi







Alhamdulillah selamat kembali ke Kuala Lumpur dengan perasaan yang amat berbelah bahagi untuk menamatkan sesi percutian lebih kurang seminggu kali ini.. Walaupun agak kurang aktiviti selama berada di rumah kakak di JB (bukan ke kampung seperti yang diberitakan) tetapi cuti kali ni dimanfaatkan dengan sebaik baiknya.. hihi.. susah woo nak merantau jauh dari tempat kerja, nak ke TBS yang jauh macam langit dan bawak beg seberat berat alam tuu.. pehh.. sampai umah je macam nak patah tulang bahu.. aaa.. redho jelah.. sape suh balik jauh jauh kann.. *senyum kambing

Ok, tempat menarik yang ktorang sempat pergi masa cuti raya cina ritu antaranya adalah Danga Bay (sempat amik gambar posing tepi laut), Desaru (angin kuat gila macam nak ribut tsunami.. wuuu.. ngeri) dan last sekali ke Zoo Johor.. muahaha.. best tak best tak?? jangan jeles k.. hehehe.. Semua tempat ni sempat berposing posing amik gambar dan In Sya Allah akan di 'publish' jika ada masa dan rajin nak mengedit gambar untuk dimuatkan ke blog ni.. haha.. bertambah lagi la entry tertangguh tangguh kita lepas ni.. acano..

Whats happen to you guys pulaks?? ada berita hepi? sedih? tak dapat balik kampung? cuti tak approve?? hurmm.. banyak banyak bertabahlah anda.. kehkehkeh.. sesungguhnya banyak lagi cuti cuti bersambung yang lain bakal tiba esp raya puasa ni kan.. untungla sape yang dapat cuti tahun ni.. kite kerja ok.. i repeat.. kerja!! *sob sobs.. wuuuu.. nanges bucu katil.. 

Okes.. thats all.. t sambung lagi.. chowss...





No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥