November 03, 2017

Hello November!



Assalamualaikum & Hi






Huargghh.. cepatnye masa berlalu.. Hanya tinggal sebulan lagi nak masuk ke tahun baru.. What I am doing this 10 month!! Macam takde pape pun.. Still being single and lonely.. huahuahua.. I believe no man for me this year even im trying to search alone.. Lets leave to god hand.. In Sya Allah.. Allah knows the best.. Amin.. heee..

Tak apelah.. Semua ajal jodoh maut ditangan Allah.. Maybe one day he will comes.. Berdoa sahaja moga ada peluang bertemu dengan jodoh.. haha.. Ahamdulillah kesihatan tahun ni takde ape yang teruk.. mungkin lah pemakanan tu agak over sedikit dan orang pun dah nampak kite gemuk.. haha.. nak nanges rasa tapi biarlah orang nak kata ape asalkan kita sihat walafiat boleh bergerak ke mana sahaja kita nak kan.. Gemuk is owhsemmss ok.. haha

Semoga bulan ini memberi satu keindahan dan ketenangan buat semua yang membaca blog ni.. Jangan stress stress.. Fikir yang positif ajer.. Choww..



There is only one happiness in this life, to love and be loved. - George Sand





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥