May 01, 2017

Selamat Hari Pekerja - 1 Mei 2017




Assalamualaikum & Hi






Selamat Hari Pekerja buat seluruh warga Malaysia dan selamat bercuti.. Alangkah ajaibnya kepada mereka yang masih bekerja dihari pekerja.. Tahniah buat mereka mereka yang masih sanggup bekerja walaupun adanya hari untuk kita bercuti dan merehatkan diri ini.. Kekadang macam tak adil tapi memang begitulah tuntutan kerja.. tak kerja kang tak berkembang plak business dan ekonomi kan.. Apapepun tahniah buat anda dan selamat maju jaya..

Hari ni saya sepatutnya dapat lah nak keluar nak kemana mana tapi paham paham jelah klu cuti ni nak kemana pun sesak.. lebih lebih lagi dekat KL ni klu keluar ke mana mana pun penuh dengan pelancong dan warga asing.. Tapi alhamdulillah cuaca hari ni tak hujan kan.. hanya beberape tempat sahaja.. tapi elok saja kiranya kita berehat tido kat rumah.. lagi afdol katanya.. kahkahkah.. *cara nak mengelak duit habes je.. hehe..

Oh ye.. hari ni tragedi pulak lutut lebam sebab jatuh kat bilik air.. licin.. hukhuk.. dah agak dah klu tak hati hati memang terjatuh kat situ tapi dah nak wat cane.. kadang kita tak terfikir pun benda tu nak jadi kan.. sabar k.. dari pagi tadi lebam petang ni dah nampak surut sikit tapi masih biru.. huhuhu..

Thats all for today.. Ramadhon is coming.. Tinggal sari lagi nak ganti puasa hah.. Syukur syukur.. Alhamdulillah.. 



Once again.. Happy Workers Day!! Work smart work hard.. 
Bye!!









Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥