April 01, 2017

Hello April




Assalamualaikum & Hi






Bismillahirrahmanirrahim..


Punyalah lama tak menaip.. lemau btol tuan blog ni.. haha.. Ape nak jadi ape nak jadi sampai sekarang tak kawin lagi.. ehh.. terover pulak.. Takpelah, oleh kerana dah masuk bulan April marilah kita tanamkan azam nak rajin berblog.. tapi tak tahulah azam ni menjadi ke tak.. kita tanam dulu nak tengok berhasil ke tak.. kahkahkah..


Hello April.. Annyeong!! Be nice to me.. 


Baiklah plan bulan April ni macam mane??.. rasa rasa macam nak plan bervacation jerk.. tapi tak tahu kat mana.. tepi pulau kah, tepi pantai kah atau atas katil jerrr.. lols.. kadang semangat memula jer nak bercuti last last balik duk umah je.. malas nak pk pk kan.. hahah.. teruk bebeno.. 

Bulan lepas hari jadi iolls dan sempatlah menyambut hari jadi dengan kekakak kitew dekat Johor.. Alhamdulillah walaupun sederhana ada lah kenangan untuk disimpan.. Thank you Allah for every moment and every breath i take.. Semoga hidup ini sentiasa diberkati dah dirahmati oleh mu Ya Allah.. Amin..






Jadi moh la kite pk pk nak bercuti ke mana.. asyik keje mengadap telefon je kan.. boring gak uolls.. Ok lah.. see u soon! Bye!! 


Goodbye March! See u next year!!





Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥