July 11, 2016

Hello Monday!




Assalamualaikum & Hi



Roses



Isnin kembali lagi guys! Jangan nak Monday blues sangat kan da lama bercuti dekat seminggu.. Bawak bawak la beringat kesian dengan orang yang tak cuti langsung raya tahun ni.. hewhewhew.. kitew le tew.. Orang keje Gov kat KL dan orang Johor sonok sambung cuti Rabu Khamis Jumaat kan.. Tak cukup dengan tu sambung lagi Sabtu Ahad.. Choii.. Jeles sangat sangat uoolls.. haha..

Macam mana pun selamat kembali kepada sesape yang da start balik ke kota meninggalkan kampung di desa nun jauh di sana.. Selamat bekerja buat sesiapa yang da start keje dan selamat sambung cuti kepada sesape yang masih bercuti.. ohoii.. tak hengat yer beraya sakan tahun ni.. haha.. 

Papepun semoga anda selamat dan dilindungi oleh Nya.. Raya raya jugak.. jaga kesihatan dan jangan lupa sentiasa berhati hati di jalan raya.. Udah udah la tu beraya.. I olls  jeles okeh.. Bye.. ngeeee..






Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥