February 20, 2011

Miss Universe 2007





Assalamualaikum & Hi



Miss Universe 2007




Hari ni saya curi curi masa sikit nak kuarkan entry ni walaupun masa tak mengizinkan saya untuk berblog dengan lebih lama. Huhu. Kali ni saya nak memperkenalkan Miss Riyo Mori, si cantik dari Jepun yang memenangi title Miss Universe 2007. Sebenarnya cita ni da lama. hehe. Saya kan suka citer citer lama. kihkihkih. Bukan ape, selalu saya tengok Miss Universe atau Miss World sekalipun tak pernah plak se "happy" dengan kemenangan Riyo Mori sebab perasan tak, setiap tahun pemenangnya mesti tak cantik atau cantik biasa biasa saja. Senang citer, "ape ni??macam ni pun boleh jadi Miss World ker??". Ha, cam gitu la kan. Eh eh, macam kita plak yang pakar kan. Keputusan juri adalah muktamad yer. Tapi siyes, si Riyo Mori ni memang cantik pada saya.

Riyo Mori meraikan kemenangan bersama penganjur terbesar, Mr Donald Trump sekaligus menjadikannya wanita kedua dari Jepun memenangi title Miss Universe.

Riyo Mori with Miss USA, Rachel Smith.

Model jam tangan ROLEX


Si cantik ni mewakili Jepun pada tahun 2007 dan memenangi tempat pertama sekaligus menewaskan negara-negara lain termasuk lah Miss Korea, Honey Lee yang tidak kurang hebatnya. Honey Lee pun memang cantik lah. So cute both of them.

Miss Korea 2006, Honey Lee.

Akhir kata:


"People are like stained-glass windows.

They sparkle and shine when the sun is out,
but when the darkness sets in,
their true beauty is revealed only
if there is light from within."
-Elisabeth Kübler-Ross (1926 -)

Dengan erti kata lainnya, walaupun kita tak secantik Miss Universe atau Miss World sekalipun cantik itu akan datang dari dalam kita sendiri. Tak perlu ada cemburu atau rasa rendah diri bila tengok kita tak cantik. Betol tak??hehe.

So, be grateful with what you are.
PEACE ^_~





No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥