January 02, 2018

Hello 2018!



Assalamualaikum & Hi






HELLO 2018!!


Selamat melangkah ke tahun baru!! 2018 dah uolsssss.. Pejam celik pejam celik dah pun masuk tahun baru.. Bertambah lagi satu umur kita semua.. haha.. Hashtag umurmakintua.. 

Azam tahun baru?? Tahun ni harap harap lah ada perubahan sikit dalam hidup.. Jumpa jodoh ke.. atau tambah wishlist traveling.. hehe.. Yang mana mana pun tak kesah asalkan ada.. gituu.. Amin amin ya rabbal alamin.. 

Tahun 2017 banyak pahit manis dan kenangan yang tak dapat dilupakan.. Kalau nak cerita terlalu panjang pulak rasanya.. yang pasti tinggal memori sudah.. Diharap semua kenangan itu akan terpahat di ingatan selamanya..  



Wishlist 2018


- Nak amik lesen kereta.. Tiap tahun pasang azam ni tapi sampai sekarang pun malas.. entah lah..
- Nak travel luar negara : Insya Allah ke Korea kah kita??
- Nak kawin.. Ngeeee
- Nak banyakkan bercuti.. cuti banyak sangat simpan tiap tahun.. LOL..
- Nak explore lagi makanan sedap sedap
- Nak kurus hashtag memangtakkurussampaibilapun



Tu jelah yang mampu uolls.. ape azam korang plak?? mesti sama jugak kan.. haha.. Ok lah.. Selamat menyambut tahun baru 2018.. Semoga tahun ni memberi seribu satu kemanisan dan sentiasa tabah menghadapi segala cobaan.. Amin.. 



Lets Travel 2018!! 






Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥