July 16, 2013

Indahnya ciptaan Allah



Assalamualaikum,

Alhamdulillah, da genap seminggu kita berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia ini.. Syukur Alhamdulillah.. Cuaca bulan puasa ni pun sangat sangat lah bagus dengan hujan panas hujan di petang hari.. Masalah jerebu pun da takde.. Alhamdulillah.. Tadi sempat merakam gambar cuaca yang hampir nak hujan.. Cuaca mendung la yang saya paling suka sebab masa tu la angin sekali ngan awan da berubah.. sejuk sangat.. SO HAPPY =)



Nampak tak langit mendung yang macam orang lukis tu.. Sangat indah ciptaan Allah kan.. =)



Di kesempatan ini saya ingin mengucapkan SELAMAT BERPUASA untuk seluruh umat islam di dunia terutama sekali rakyat MALAYSIA dan PEMBACA SETIA blog ni.. setia ke?? haha.. Alhamdulillah.. Semoga kedatangan bulan yang mulia ni dapat lah kite merasa sekali lagi berpuasa dan merayakan hari kemenangan seluruh umat Islam yang bakal menjelma tidak lama lagi.. da alang2 update blog ni kan nak ucap terus la SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI.. **tema tahun ni kaler ape?? heheh.. mane tau kan lepas ni da tak sempat nak update blog.. hahaha.. 

SELAMAT BERPUASA DAN BERBUKA PUASA SEMUA!!!

Assalamualaikum.. =)




Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥