March 04, 2014

Update!



Assalamualaikum & Hi





Jom update laju laju.. 


Susah btol nk menaip kt blog lama i ni.. internet selalu kureng.. MENCI!!

Sekarang musim kemarau2 ni dinasihatkan semua berhati hati.. Jerebu dan kekurangan bekalan air memang cabaran tapi In sya Allah.. dah hujan dah pun sejak beberapa hari ni.. Panas panas pun sempat pegi PD uolls.. haha.. g amik angin je tapi tengok ramai gak yang mandi manda.. wow.. xpanas ker.. haha.. Bulan March ni bulan paling di tunggu untuk saya.. tak sabar nak celebrate birthday.. tahun ni ntah sorg atau ramai ramai macam tahun lepas.. kan sonok klu sume kawan kawan ada untuk celebrate birthday kite kn.. hehe.. doa doakan semua selamat.. panjang umo murah rezeki.. AMIN.. K lah.. Selamat Malam.. Assalamualaikum..






Jom Click link ni.. hehe.. --->> LINK






Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥