January 03, 2012

Back to School!!




Oyeah.. Sekolah da nak bukak esok yer adik adik.. eh, btol ke esok?? btol la kan.. haha.. sekejap je masa berlalu.. pejam celik pejam celik da nak bukak sekolah.. erk, jap jap bukan akak yang nak sekolah tapi adik2 yang kat luar tu ha.. hehe.. ramai adik adik yang nak PMR tahun depan.. termasuk anak sedara kat umah ni hah..

Nak dijadikan cerita la kan.. kan.. budak budak zaman sekarang da canggih, main Facebook, Twitter, Blog.. Zaman kita dulu apa yang ada.. internet pun tak tahu apa ke jadah nak guna.. Untung la bebudak sekarang kan.. haha.. Yang saya ingat saya belajar komputer dulu masa tingkatan 3.. ha, macam budak2 yang nak PMR sekarang ni lah.. Hello, tingkatan 3 baru nak belajar komputer OK!! memang sadis zaman dulu.. huhu.. Zaman sekarang ni je rajin berfacebook, twitter dan blog.. dulu takdenyer benda alah ni semua.. haha.. OLD SCHOOL betol..

Pesanan untuk adik adik yang nak amik periksa tu, rajin rajin la menelaah buku dan pelajaran.. jangan selalu menghadap komputer 24 jam macam akak ni hah.. takde pekdah nya.. **Bagaikan memulangkan paku yang keras ayat tu yer.. hahah..


Cinta monyet kah?? hehe.. Jason Jjang!!


Teringat zaman sekolah dulu, orang lain nak bercinta monyet, kita bercinta dengan buku.. orang lain pegang handphone kita pegang buku, orang lain naik moto kita naik beskal.. orang lain bawak beg baru kita beg sekolah lama.. wuuu.. sedih tak?? sedih tak?? tsk tsk.. lap air mata jap.. Ni pengajaran untuk adik2 sebenarnya.. Jangan nakal nakal kat sekolah.. yang penting jaga hati mak dan ayah.. cewah.. feeling la tew.. apa yang penting........ KERJASAMA!!!

Ok lah, da tade pape lagi yang nak di kongsi.. Welcome back to school everybody..

StudyHard StudySmart


Leave your comment here ♥ Sarangheyo Lovely ♥