December 31, 2015

End of 2015..



Assalamualaikum & Hi



Dengan tabah dan sabarnya saya merasmikan hari ini hari last entry untuk tahun 2015.. 

Alhamdulillah masih dipanjangkan usia untuk berada di atas muka bumi Allah yang tercinta ini.. *Disini lahirnya sebuah cinta.. Walaupun tadi agak kosong kosong kosong gitu nak update ke idok tp akhirnya pasrah dan redho sambil memilih detik detik kenangan sepanjang 2015.. hakhakhak.. Ala ala sedih gitu tapi tak bermakna kita takleh nak celebrate tahun baru kan.. Tahun baru uolls.. Klu tak pikir pasal jodoh, pk pasal mati.. dua benda yang tak pasti.. Jodoh oh jodoh.. di manakah dikau berada.. jangan terlalu lama mencari aku.. *selingan drama jodoh ku jauh 300 percent.. 

Azam tahun baru macam mane.. ok, azam tahun baru nak amik lesen kete, nak beli kete, nak melancong luar negara dan jugak mencari jodoh.. haha.. tu yang fantasinya, realitinya mestilah nak sihat tubuh badan, berjaya dunia akhirat, happy dan dapat kumpul duit banyak banyak.. wow.. In sya Allah.. Tahun depan jugak harap harap dapat g tempat kursus yang lagi best.. sambil sambil cuci mata kan.. hurmm

Ok, tanpa membuang masa jom kita throwback sedikit ape yang terjadi pada tahun ini.. Sebenarnya banyak uolls tapi kita pendekkan aje.. yang best best je k.. 


March

Trip to Legoland




Seperti sedia maklum, ni first time we olls jejak kaki ke Legoland.. entry yang lepas da ada cerita tapi tak pasti bila ada kesinambungan cerita itu.. hihi.. selagi ada idea kita sambung balik.. ala, lagipun mesti da ramai yang da rasa suasana kat sana kan.. yang penting pengalaman paling tak dapat dilupakan adalah first time naik roller coaster.. walaupun tu mainan budak budak dan kita pilih yang rendah sebab ada satu lagi yang paling mencabar tetapi still takleh lupa woii.. masa naik tu macam nak tercabut jantung hati hempedu dan sebagainya.. masa kat Legoland ni boleh la berani nek tapi klu kat genting dulu mampu tengok je.. takottt.. huhu.. Lagi, dapat naik pelampung besar dari atas turun ke bawah yang macam tiub tu dekat water park.. tu pun first experience jugak.. haha.. best woii..



October

Kursus ke Langkawi





Entry kursus ke Langkawi memang agak terlalu pending di situ, entah bila nak full published kisah di sana tapi dapat dirumuskan bahawa ianya satu pengalaman yang biasa biasa saje sebab nama pun kursus uolls.. aktiviti kat sane hanya limit kat dalam hotel tambah lagi bulan 10 tu memang jerebu teruk dekat Malaysia ni.. Jadi, pengalamannya simple simple je but still teruja sebab tu first time dapat tengok pulau langkawi, naik feri kat jeti dan dapat bergambar dekat Dataran Lang.. Sebelum ni dapat tengok je kat dalam gambar tapi kali ni real punya.. takde cilok gambar google.. haha.. Seronok tetap ada sebab banyak tempat lagi tak explore.. In sya Allah ada masa dan ketika boleh plan ke sana lagi.. hihi..



Nasi with Kari Ketam


Makanan hotel dia sedap sedap uolls.. sape yang nak datang boleh stay kat Hotel Grand Continental Langkawi ni.. bayaran pun agak murah standard la kot hotel hotel kat sana.. Yang pasti makanan die sume sedap.. recommend most.. 


Thats All..






Last but not least, tahun baru bermaksud satu tahun lagi umur kita bertambah kan.. Walaupun muka maintain muda.. hikhik.. tetapi usia kita dah bertambah satu lagi.. makin lama makin terasa yang usia tu kene seiring dengan tingkah laku dan peredaran semasa kan.. makin tua makin banyak masalah yang kita kene pk.. lagi lagi dengan keadaan ekonomi sekarang.. hukhuk.. Papepun, In sya Allah.. we can be a better person in and out as long as we keep the good attitude and be grateful for what we have now.. Kita kene usaha lagi selagi mampu dan capai ape yang diazamkan selama ini.. cayalah.. Keep it up!..


Think Positive & You can do it!! 



Happy New Year 2016!!!





No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥