October 13, 2011

Perubahan Semasa..






Happy Thursday!

Wah, hari ni xde post pon lagi.. tak bleh jd nih.. kene ada isu jugak yang nak diketengahkan walaupun tau ada yang tak kan baca.. LOL.. Tadi tengah blogwalking ada dapat komen dekat shoutbox bagitau keliru pasal blog ni.. huhu.. Takpe, saya jawabkan sikit.. Blog ni milik saya eksklusif pasal saya.. Blog yang direka semata2 kerana minat dan perkongsian.. and than why Korean?? Because I love Korean and 2PM.. So, klu ada citer menarik ke, saya berangan ke.. maka kluarlah muka2 mereka.. haha.. I know that you are curious right?? well, thanks dear.. huhu.. Lagipun bukan ke da trend sekarang smua suka Korea kan.. So, its depend on you, blog pun blog you kan.. apa nak kesah.. LOL.. Tapi klu xde yang minat Korea kan, tak kan la sampai beratus2 orang serbu kaunter tiket 2PM, sanggup berpanas berlenguh untuk tengok konsert tu.. So, please admit it.. haha.. =) Klu ada yang tak selesa dan tak suka jangan lah di layan blog ni.. sila beredar aja.. senang kan.. Klu suka follow.. klu tak no hal lah.. no touching2 k.. So, korang jangan keliru lagi bila masuk blog ni.. hehe..

Okeh, next story nak cer pasal kawan2 lama saya masa blaja time dip dan degree dulu.. Dah lebih 5 tahun kenal.. Banyak lah perubahan saya nampak.. Kebanyakannya (walaupun kawan tak ramai.. heheh) sekarang da makin berisi atau dengan lebih tepat lagi gemuk.. Wow, isu panas jugak nih.. Takut nyer tengok kengkawan cepat gila naik badan.. Ramai yang makin cantik, da berumah tangga, ada anak, kerja tetap, dan macam2 lah.. Tapi yang lain tu kira ok lah tapi bab gemuk ni memang sensitif lah.. Hurm.. siyes memang tak cantik klu gemuk.. Saya tak suka bila saya gemuk.. huhu.. Nak pakai apa pun tak cantik, sendat dan ketat.. Nak cari baju cantik pun susah, semua saiz kecik.. huhu..


Idols

SNSD


After School Red


KARA


FX


Haha,, cuci mata sikit.. Kan best body kurus2 macam group2 kat atas nih.. Tak yah posing, klu kurus trus nampak cantik.. Kan kan..

Tapi kesimpulan kat sini sebenarnya kawan2 saya semua bahagia dengan kerja, family dan anak2 mereka.. Mereka sihat sebab mereka bahagia.. hee.. Saya?? walaupun sekarang maintain lagi badan (tak gemuk dan tak kurus okeh) sebab berlapar, tapi saya tahu banyak lagi persiapan perlu ada untuk memiliki kehidupan macam mereka.. Kurus tapi menderita pun takde ape.. huhu.. So, balance lah.. Mereka yang dah selesai dah boleh bergembira tapi saya masih lagi tercari2 kehidupan sebenar.. hurm.. Tak kisahlah apa pandangan orang lain pasal kita asalkan kita gembira.. btol tak.. hurm.. So, just live your life~


No comments:

Post a Comment

Anything to say??
Thanks for dropping by ♥